Powered By Blogger

20 Haziran 2010 Pazar

ve"BABACIĞIM SENİ ÇOK SEVİYORUM"dedi Defne babasına...



Babacığım,

Babalar Günün Kutlu olsun.Bu ilk babalar günün eminim senin için çok özeldir.Sen bir insanın sahip olabileceği en iyi babasın ,çünkü;

.Hep yanımdasın,bunu her zaman hissediyorum.
.Beni çok seviyorsun ve sevgini her zaman bana gösteriyorsun,benimle konuşup,oynayıp,beni güldürüp,bana hep şarkılar söylüyorsun.
.Benimle ilgilenmeyi seviyorsun,çok sabırlısın,ne yapsam seni kızdıramıyorum:)

.Benim için herşeyin en iyisini yapıyorsun.

.Beni evimizin bahçesine çıkarıp gezdiriyorsun ve her yere götürüyorsun.

.Canım babam,bu ilk Babalar gününde sana annem aracılığıyla aldığım kitabını,gömlek ve pantalonunu beğenmişsindir umarım.Büyüdüğümde ben kendim seçeceğim hediyelerini.

.Büyüdüğümde sarılıp sana,öpücükler konduracağım yanaklarına,yine baba kız gezecek,eğlenecek ve güleceğiz..Seni Çok Seviyorum Babam ve Hep Seveceğim...

8 yorum:

  1. canım kızım,ben de seni çook ama çook seviyorum.iyi ki varsın küçük meleğim.

    YanıtlaSil
  2. BABALAR KIZLARI İÇİN HER ZAMAN ÖZELDİR,BENİM BABAM DA ÖYLE,SUAT BABA,CANIM BABAM SENİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUMMMM.

    VE SİNAN'CIĞIM SENİ ÇOOOK SEVİYORUM,BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM,SEN HARİKA BİR BABASIN.

    YanıtlaSil
  3. blogun takipçisiyim :) gencer

    YanıtlaSil
  4. :)nice babalar gununeeeeee:) ben teyzeler gunu de yapilsin istiyorum artik perim dogdugundan beri:)

    YanıtlaSil
  5. yorumlarınızı okuyamıyoruuuum:(

    YanıtlaSil
  6. şimdi okuyabildim bencede teyzeler günü şart,çok fazla hakediyorlar,hele snein gibi olurlarsa:)

    YanıtlaSil