Powered By Blogger

8 Haziran 2010 Salı

Dünya dönüyor,Defnemiz büyüyor...

İnanılmaz,vakit nasıl da hızlı akıp geçiyor?Defnemiz neredeyse 4 buçuk aylık oldu.20 Haziranda 5 aylık olucak benim minişim.Her geçen gün perimiz biraz daha büyüyor,karakteri gelişiyor,el kol haraketleri artıyor,gülücükler dağıtıyor,ek gıdalarını yiyor,uyuyor,oynuyor...
Dün Sevgi teyzesiyle kaldı ben okuldayken,anneannemiz yazlıkta olduğu için,Sevgi teyzemiz yıllık izninin 4 gününü bize ayırdı saolsun,herşey ben okula gidene kadar iyiydi,ben 11 e çeyrek kala çıktığımda uyuyordu miniğim,zaten 2 buçukta gelicektim,ben çıktıktan sonra kalkmış ve çooook ağlamış,eve geldiğimde gayet keyifliydi,maalesef o kadar ağladığı içinde bugün sesi kısılmış kuzumun,,sesler çıkarırken,gülerken sesinin kısık olması bizi hayli üzdü.Ama genel olarak bugün çoook iyiydi,zaten beni camda karşıladılar biricik teyzesiyle...
Bebekler ağlayarak büyür derler,evet gerçekten öyle,hem ağlar hem güler,dünya döner,bebekler büyür,yeter ki sağlık olsun.

10 yorum:

  1. Canim kizim Pinar teyzene ne guzel bi arkadas olucaksin sen buyuyunce,ne cok beni seven teyzem var diye sasiracaksinda,seni seviyorum canim Defne:)

    YanıtlaSil
  2. cok seker olmustur sesi kisilinca perim benim:)

    YanıtlaSil
  3. CANIM TEYZEM SİBEL TEYZEM SESİM BUGÜN DAHA İYİ VE ÇOK USLUYUM...SENİ ÇOK SEVİYORUM...

    YanıtlaSil
  4. Defne der ki"Pınar teyzecim ben ve ailem seni çok seviyoruz.Büyüyünce maniküre beraber gidicez,söz verdin,sakın unutma:"

    YanıtlaSil
  5. defnenin büyümesine burdan tanıklık etmek hoş olacak ;)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler syhn,hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  7. İki teyze karsı karsıya gelecek bu durumda,Sevgi teyze hayırr diycek Pınar teyzesi gizli gizli süslü bi kız olması için diretecek,Defne hangimizden yana olacak bakalım merakla bekliyorum:),ama nasıl olursa olsun aramızda çok sevgiyle büyüyecek bundan eminim

    Pınar:)

    YanıtlaSil
  8. evet canım defne sayenizde sevgiye dıyacak,inşallah çok mutlu olur etrafında bu kadar onu seven teyzeleri varken,ben de çok merak ediyorum canım defnem prenses gibi mi yoksa erkek gibi mi olur,beklicez görcez canım.

    YanıtlaSil
  9. canım kızım,,babasının prensesidir o.

    YanıtlaSil
  10. sen de babaların kralısın,eminim defnemiz öyle düşünüyordur canım...seni çok seviyoruz...

    YanıtlaSil