Powered By Blogger

27 Haziran 2010 Pazar

A daughter is a little girl who grows up to be your best friend...

Evet bu söze kesinlikle katılıyorum,kız çocuklar annelerinin ve babalarının en iyi arkadaşları oluyorlar büyüdüklerinde,genelde etrafımda gözlemlediklerimde bu sözü teyit ediyor,ben,kızkardeşim,ablam,bizlerde büyüdükçe hem birbirimizin en iyi arkadaşları olduk,hem anne babamızın,en azından ben öyle düşünüyorum.Nasıl anne ve babamız bizim her anımızda,iyi günde,kötü günde hep yanımızda oldular,şimdi bizlerde hep onların yanındayız,her zaman elimizden geldiğince desteğiz onlara.İyi ki varlar,iyi ki kardeşlerim de var.

Defne Hanım'a gelince,ben her zaman Defnemizin en az ben ve babası kadar iyi bir evlat olmasını istedim çünkü annesi ve babası olarak biz herkese özelliklede ailemize karşı çok duygusal,duyarlı ve hassas insanlarız,ve asla bencil değiliz,umarım Defnemiz de bütün güzel huyları kendinde toplar,aslında çocuk gelişimde ebeveynler kadar çevrede çok etkili,dünyaya yeni gelen meleklerimiz umarım hep iyi insanlarla karşılaşır yada tam tersi olanlara karşıda kendilerini koruyabilir ve savunabilirler.

Söz nerden nereye geldi,insan herşeyden bahsetmek istiyor burda,velhasıl Defnemiz şu anda bile benim,babasının,teyzelerinin,anneannesinin,dedesinin en iyi arkadaşı oldu bile,ilerde de olucak bundan hiç şüphem yok,canım kızım,güzel insan seni çooook seviyorum,en iyi arkadaşımız olmaya devam et.

PS:Defnemiz hayatının ilk nezlesine Haziran sonu yakalandı,Cuma akşamı doktora gittik,çeşitli tedavi ilaçları verildi,haftasonu hiç dışarı çıkmadık,dinlendi,bugün daha iyiydi perimiz,yarın hiçbirşeyi kalmayacak eminim,bu arada Sinan ve ben de hayatımızın ilk imtihanını verdik,Defnenin bu ilk rahatsızlığında elimizden geldikçe iyi olması için onun yanındaydık.Gelmiş geçmiş olsun...SENİ SEVİYORUZ...

5 yorum:

  1. teyzesi onun nezleli burnunu yerrrrr..evet biz birbirimiz en iyi arkadaslariyiz ve oyle kalicaz..zor gunler gecicek,hersey cok guzel olucal...muckkkkkk

    YanıtlaSil
  2. canım kızıma ve annesine mucksssssss!!

    YanıtlaSil
  3. bugün daha iyiyiz biz,kontrolümüze gittik,çok güzel geçti,ilk defa defne ve ben ikimiz gittik başbaşa,kızım beni hiç üzmedi,babaların babası bizde seni öpüyoruz,tabiki çileksuyumuzada kocaman sarılıyoruz...

    YanıtlaSil
  4. dimi defne....Gencer :)

    YanıtlaSil
  5. :)çılgın dostum:)
    dimi dimi dimi?

    YanıtlaSil