Powered By Blogger

13 Haziran 2010 Pazar

Defneyle keyifli bir pazar günü...

Kızım büyürmüş de Pazar keyifleri de yaparmış.Benim canım arkadaşım Pınar,bizi ailecek Pazar kahvaltısına çağırdı o sıcak evine.Canım arkadaşım balkonunda ağırladı bizi,adalar manzaralı,yeşilliklere bakan.İstanbul'un merkezinde sanki uzak sakin bir yere gitmiş gibiydik.Mükellef bir kahvaltı sofrası hazırlamıştı erkenden uyanıp,hava serin,manzara harika,muhabbetler samimi,içten;zaten Pınar ve eşi Salih bizim kardeşlerimiz gibidirler.Bu arada Defnecik kendi kendine ana kucağında oyunlar oynadı,kendi kendine konuştu,karnını doyurdu 2 saatte bir ve uyudu.Bizi hiç üzmedi,o da bizler gibi Pazar keyfi yaptı açık havada.Saatlerin nasıl geçtiğini anlamadık,kahveler içildi,derin konulara dalındı,Defnecik bizden birisiymiş gibi hanım hanımcık oturdu.Ta ki gidene kadar,Pınarcım kucağına aldı ben hazırlanırken,birden o gülücükler saçan Defne gitti ve çığlıklar atan Defne geldi:)neyseki kısa sürdü,sanırım uykusu gelmişti,derken biz çıktık ve dostlarımızla en kısa sürede görüşmek ümidiyle ayrıldık.Defnem hızla büyüyor,hayattan o da zevk almaya başlıyor,ve onu gözlemleyen biz sevdikleri hep şükredik,mutlu oluyoruz çünkü onu çoook seviyoruz.

5 yorum:

  1. Evimize neşe getirdi Defnem ,sıcak kanlı güleç bebek maşallah ona,iyi ki geldiniz canlarım seviyorum sizi :)

    Pınar

    YanıtlaSil
  2. çok güzeldi canım gerçekten,herşey için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. bir dahakine fotograf istiyorum ben canimlar....pinarcim o sofradan da isterim soyllim...xxxxx

    YanıtlaSil
  4. Canımmm sen yeterki gel ben neler yaparım sana,söyle teyze yegen bi kucak kucağa görsem sizi daha ne isterim:)

    Pinar

    YanıtlaSil
  5. Sen gel de,ne dilersen dile bizden canım...

    YanıtlaSil