Powered By Blogger

7 Haziran 2010 Pazartesi

en güzel 30 yaş hediyem,defnem...


evet, defnem benim hayatımda aldığım en güzel doğum günü armağanıdır,hemde 30 yaş armağanı,çünkü özellikle doktoruma 20 Ocakta alabilirmisiniz? -çünkü benim doğumgünüm-(bir hafta sonrasına gün vermişti doktorumuz) diye sormuştum fakat asla olmaz,erken olur,ne kadar geç olursa o kadar iyi demişti kendisi. Canım kızımız bize sürpriz yaptı ve 20 OCAK 2010 tarihinde saat 13.48de dünyaya geldi.Bir gece yoğun bakımda kaldıktan sonra kuzumuza kavuştuk,Hoşgeldin Defnemiz.Yaşama sırası sende dedik hepimiz ve hepimiz onu sevgiyle kucaklayıp yeni bir hayata perimizde biz de merhaba dedik.

Hoşgeldin Kızım,Çok Yaşa,Çok Gül,Çok Güzel Günler Yaşa.İyiki varsın,iyi ki hayatımızın ışığısın.Seninle Herşey çok güzel.

2 yorum:

  1. cokkk guzel bir gundur o gun..cok aglamistim ben...perimin hayatinda hersey cok guzel olsun..canim o benim canim...

    YanıtlaSil
  2. iyi ki erkenden gelmişsinde benim yanımda varlığınla bana güç vermişsin,o unutulmaz,özel anları beraber yaşamışız canım ablam...

    YanıtlaSil