Powered By Blogger

11 Haziran 2010 Cuma


BALONCUKLARLA MERHABA
DEMEK HAYATA

Defnemiz 20 Ocak 2010 saat 13.48 de dünyaya geldi ve eminim şu sözlerle:)"merhaba,işte size sürpriz,erkenden yanınıza geldim,içeriside güzel ama beni bu kadar heyecanla beklediğiniz için dayanamadım,yanınızda olmak istedim".Benim her zaman istediğim şekilde genel anestezi ile sezeryanla dünyaya geldi kızımız.On dakikada almışlar Defneyi,benim odaya çıkmam ise 40 dakikayı bulmuş,anestezinden uyandığımda ameliyathanenin asansörünün önünde hemşire hanıma"Defne iyi mi,nasıl"diye ağlayarak sorduğumu çok net hatırlıyorum.Odaya çıktığımda ise ağlayan,miniminnacık bir bebek,Defnem,işte oradaydı,hemen kucağıma verdiler.O anı kelimelerle anlatmak imkansız...
Ben odaya çıkmadan önce uzun süre ağlamış perimiz,Birtanecik Babası,Anneannesi,Sibel teyzesi,Sevgi teyzesi,Asuman teyzesi,Hasan dayısı ,hemşire ablaları,özellikle unutulmaz bebek hemşiresi Yıldız Hanım,etrafını sarmışlar meleğimizin.Durup durup yine ağlamış.Sonra sakinleşince Sibel teyzemiz kare kare resimlerini çekmiş,ve kızımız onu dört gözle bekleyen ailesine ve dünyaya dudaklarının arasında baloncuklarıyla Merhaba demiş...

2 yorum:

  1. hic unutmuyorum o gunu..cok guzeldi..o baloncugu da nasil yapmis acaba;)

    YanıtlaSil
  2. hala baloncuk yapıyor teyzesi senin perin.arasıra yine öyle ağlıyor...

    YanıtlaSil