Powered By Blogger

27 Ağustos 2010 Cuma

Kumdan Kaleler...



Benim küçük papatyam tam bir deniz aşığı oldu bu yaz,çok güzel yüzdü balım benim,Zaten Defnem yıkanmayı da çok sever doğduğu günden beri...Defne'yi yıkamaya annemle başladık,ben annemin yanında 4 ay kadar eğitim aldım,izledim,öğrendim,cesaretimi topladım,artık babaların babası Sinancığımla birlikte duşun altında yıkarız biriciğimizi malum artık kendine ait küveti küçük geliyor.



Defne'yi ilk yıkayan annemdir,onu ilk havuza ve ilk denize sokan da...Annem iyiki vardır,çok özeldir,anne olunca bunu daha iyi anlayabiliyorum.Sanırım bu Defne içinde böyle olacak,ben ona anlattıkça anneannesinin onun için yaptıklarını,eminim o da bizim kadar minnettar olacak.



Bu yaz havuz maceramız İstanbul'da başladı ki havuz biraz soğuktu,Haziran başıydı,tabiki Defnemizi bir kere yüzdürdük,ardında Karasu da denizle tanıştı,bol bol yüzdü,yüzdükçe, su seslerini duydukça kahkahalar attı miniğim,ardından Trabzon,ve yine Karasu,kısacası bizim kızımız bu yaz Karadeniz ile tanıştı,korkmadı,sevdi.Benim anne olarak Defne için en büyük hayalim iyi bir yüzücü olmasıdır,bu yüzden 3 yaşına gelmeden derslere başlamasını istiyorum,neyseki babamızın okuldaki yakın arkadaşı Servet Hoca özel yüzme dersleri vermektedir,umarım bu planlarım gerçek olur ileride.Peki neden illede yüzme derseniz,bence bazı beceriler çok küçükken öğreniliyor,büyüyünce geç kalınmasından ve cesaretin kaçmasından korkarım çünkü.Nitekim yüzmek,bisiklete binmek,araba kullanmak şu an aklıma gelenler.Ben ve kardeşlerim çok küçük yaşta öğrendik bunları,babam saolsun çok hayat dolu ve öğretmeyi seven bir insandır,hepimizle ayrı ayrı ilgilenmiştir,ben de Sinan da öyle olup Defneyi hayata hazırlamak istiyoruz.Dilerim gerçek olur hayallerimiz.



Başlığa gelince,Kumdan Kaleler yapamadı tabiki benim kızım ama kumlarla oynamayı çok sevdi hatta onları yemeye bile kalkıştı malum artık ne varsa tadına bakılmak üzere ağıza götürülmeye başlanmıştı.Bir daha ki seneye çok güzel kumdan kaleler yapacağız kızımla hatta Sibel teyzemiz taaa Londra'lardan kova ,kürek takımını almış bile daha şimdiden.Buradan ona da kocaman sevgilerimizi yollayalım.



Yaz bitiyor,resimlerde,video kasetlerde,akıllarda kalan güzel anılarıyla.Deniz,kum,güneş,sıcaklar vs derken zaman yine geçiyor,hızla...Defnemiz de böyle güzel bir yaz tatili geçirdi diye eminim çok mutlu,tekrarlarını sevdiklerimizle yaşamak dileğiyle...Seneye kumdan kaleler yapılmış resimleri eklemek umuduyla,herkese kocaman sevgiler.

3 yorum:

  1. my little mermaid,I love you.

    YanıtlaSil
  2. su perim,seneye greenwich parktaki kum havuzda kumdan kaleler yapariz anneyle babayi da muzelere gonderirirz:) ben seni cok seviyorummmmm:)

    YanıtlaSil
  3. canım umarım herşey planladığımız gibi gerçekleşir:)seni çok seviyoruz,.

    YanıtlaSil